ژل دنتاکید باریج بگیر ، روش عکس خرگوش کشیده مخصوص کودکان هست ، اگه بخوره هم هیچ ضرری نداره ، من روزی 4 ، 5 بار میزدم براش خوب بود ، بستنی یخی هم خودت درست کن بخوره لثه هاش خنک و بی حس میشه .
استامینوفن بده اگه شدیده
یا بمال به لثه هاش
ژل میخک از داروخونه بگیر بزن اسم داروییش رو یادم نیس همسرم بیاد میگم بهت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.