۳ پاسخ

ژل دنتاکید باریج بگیر ، روش عکس خرگوش کشیده مخصوص کودکان هست ، اگه بخوره هم هیچ ضرری نداره ، من روزی 4 ، 5 بار میزدم براش خوب بود ، بستنی یخی هم خودت درست کن بخوره لثه هاش خنک و بی حس میشه .

استامینوفن بده اگه شدیده
یا بمال به لثه هاش

ژل میخک از داروخونه بگیر بزن اسم داروییش رو یادم نیس همسرم بیاد میگم بهت

سوال های مرتبط