۸ پاسخ

سوال منم هست

بخاطر رفلاکس معده و وزن نگرفتن بچه ،دکتر میگه غذا رو شروع کنید
اصلا سر خود نباید غذا شروع کنید چون اولویت شیر هست واسه بچه

من از 4ماهگی دادم
رفلاکس داشت

از ۴ ماهگی به دلیل رفلاکس و وزن نگرفتن زیر نظر دکتر شروع کردم

آره من هم فرنی هم‌سرلاک برنج
شیرم کم‌بود دخترم همش گریه میکرد سیر نمیشد

از ۴ ماهگی .
با فرنی شروع کردم .دلیلش هم کم وزنی و رفلاکس

من از 4 ماهگی
هیچ مشکلی نداشت کلا این دکتر که بچه ها میبرم از 4 ماهگی شروع میکنه
الانم ان شاء الله برا پسرم این هفته میبرم برنامه کمک غذایی بده

وزنش خیلی بالا میرفت .دکتر گفت شروع کن همین .دیگه خودم همه چیز بهش میدم

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی