من۲۵ روزگی ختنه شد پسرم
ازمن میشنوی هرچی زودتربهتر من پسرمو۲ماه و۲۱روزش بودختنه کردم خ اذیت شدم چون خ دست وپامیزد اگ زودتربرده بودم هم دست وپانمیزدهم زودترخوب میشد چون دیدم ت مطب بچه تازه ب دنیااومده بود اوردن ختنه کردن اصن ن گریه کرد ن چیزی ولی پسرمن ازاولش گریه کردتااخرش ازبسم دست وپازد اخرش ب خونریزی افتاد بازبردیمش بخیه زده تازه تاصبم پاهاشو نگه داشته بودم
اره قطعا همه يك ماه اول ختنه نميكنن
خيليا ميگن زمان مناسب ختنه ٤ ٥ ماهه، درست يا غلط بودنش رو نميدونم، اما چيزي ك مهمه انجام دادنشه،
يبار براي هميشه برين انجام بدين تموم بشه بره،
هم خودت ازين دغدغه فكري راحت ميشي همم اينكه يه مرحله رو رد ميكني كه بايد رد كني
توروخدا بچه رو زودتر ببرین دلتون میاد نگهش میدارین هرچی بزرگ تر بشه درد بیشتری تحمل میکنه
هرچه دیرتر دردش بیشتر خب ببرش دیگه در حق بچه ظلم نکن گناه داره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.