من امروز میخوام ببرم
من پسرمو ۳ ماهگی ختنه کردم به روش بخیه
سخت نبود خیلی آسونتر از چیزی بود ک فک میکردم آسون گذشت
من ۴ ماه و خورده ای بود
قبل عمل خوب سیرش کن خوابشم بره
گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡
✳️✳️✳️✳️
رژیم از شنبه شروع میشه🌪️
@melodi780
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.