۴ پاسخ

من امروز میخوام ببرم

من پسرمو ۳ ماهگی ختنه کردم به روش بخیه‌
سخت نبود خیلی آسونتر از چیزی بود ک فک میکردم آسون گذشت

من ۴ ماه و خورده ای بود
قبل عمل خوب سیرش کن خوابشم بره

گروه چالش لاغری داریم برای مامانای خوشگل ک میخان ب وزن دلخواهشون برسن هرکس میخاد شرکت کنه ب ایدی روبیکای من پیام بده🌼✨🧡





✳️✳️✳️✳️


رژیم از شنبه شروع میشه🌪️

@melodi780

سوال های مرتبط

مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان دختر کوچولو مامان دختر کوچولو ۱۷ ماهگی