۷ پاسخ

سلام بله عزیزم شروع کن براش...از لعاب برنج شروع کن بعدش فرنی ابکی

من ٤ماهگي شروع كردم با پوره ميوه

من ۵ ماه و ۱۷ روزگی شروع کردم با فرنی ساده ، یعنی ترکیب آرد برنج ، آب و شیر خودم

من از ۴ماهو۲۵روزش بود شروع کردم
دختر منم وزنش کم بود
از فرنی هفته اول
هفته بعد حریره بادام
هفته بعد سوپ
هفته بعدش پوره سبزیجات
هفته های بعد زرده تخم مرغ
طبق دستور دکتر

اره من از ۵ ماهگی دادم،البته الان یه ماهه فقط حریره و فرنی دارم میدم

فرنی برنج عزیزم

من از چهارماهو دو هفته شروع کردم از فرنی با ارد برنج

سوال های مرتبط