۷ پاسخ

نه بابا خیلی خوبه که

منم همین بود پسرم مرکز بهداشت گفت کمه، ولی گفت غذا کمکی و ۵ ماهگی شروع کنین هنوز زوده.

نه وزنش خوبه
۴ ماهگی باید به دوبرابر وزن تولد رسیده باشه ک دختر شما رسیده خداروشکر

باتوجه به وزن تولدش خوبه خودت توی دفترچه ببین روی نمودارش هست یانه

دکتر گفت کمه؟

دختر منم ۶ کیلو هست دیروز دکتر گفت کمکی شروع کنم

نه وزنش خیلی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی