غذای کمکی رو شروع کنم وزنش کمه؟؟

۵ پاسخ

من ٤ ماهگي روزي يه وعده شروع كردم وزنش هم خوب بود اما رفلاكس داشت خداروشكر بهتر داره ميشه رفلاكسش

خیلی زوده جیگر

نه زوده

نه اصلا خیلی زوده به بدنش اسیب میزنی

شیرخشک بده براغذاخییببلی زوده

سوال های مرتبط