وزنش کجاش کمه !
آره کم کم از فرنی شروع کن خیلی کم بده اولاش
هیچ مشکلی ام پیش نمیاد اینجا اصولا زیادی گندش میکنن
خوده بهداشت موقع واکسن 4 ماهگی گفت کم کم شروع کن
دکترم گفت شروع کن
به نظرم زود عزیزم، ماشاءالله وزنش که عالی، معدش اذیت میشه اگر زود شروع کنید.
پسرمنم وزن تولدش 3350بود وزن چهارماهگی 6500دقیق
من دکتر بردم وزن پسرم ۶کیلو ۴۰۰ بود دکتر کمکی نوشت هم بخاطر وزن هم رفلاکس لعنتی
ورن توادشم دو هفتصد و پنجاه بود
من دخترم الان شیشو چهارصده
وزنش که عالیه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.