۲ پاسخ

بله من پسر اولمو شیرم خیلی کم بود واکسن چهارماهگیشو زدم از فرداش شروع کردم کمکی رو،با متخصص مشورت کردم البته گفت اشکال نداره

من از امروز شروع کردم البته دیروز دکتر گفت شروع کنم دیگه

سوال های مرتبط