من میخوام شروع کنم با لعاب برنج و حریر بادام البته روزی یکی دو قاشق
اره من دیروز با لعاب برنج شروع کردم دخترم رفلاکس و حساسیت داره
سلام پسر من رفلاکس داره و دیگه شیر نمی خوره فقط تو خواب با نظر دکتر غذا کمکی شروع کردم
از پوره سیب وهویج بعد فرنی وحریره
من شروع کردم
بله من
حتما باید با نظر پزشک باشه
من میخام شروع کنم از ماه بعد ک ۴ ماهش میشه چون بچه اولمو از ۴ ماهگی ماست و سرلاک اینا دادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.