دکتر گفته فردا نوار قلب جنین بگیرم
منم ۳۴ هستم .خیلی استرس دارم
منم یک هفته ست دارم همش گریه میکنم. دکتر میگه با سنگ کلیه یک سانتی باید طبیعی زایمان کنی.تو شهرمون بیمارستان خصوصی نیست و هیشکی نیست سزارین کنه. چجوری میخوام تحمل کنم انقد درد رو؟ استرس زایمان زودرس هم داره منو میکشه. اصلا یه وضعیه حالم خرابه
نمیدونم سزارین هستی یا طبیعی ولی طبقه گفته اکثر خانوما سزارین سخت تره ، بزار برات تعریف کنم از سزارین ، رفتم داخل یکم با پرسنل اتاق عمل راجع به اسم بچه حرفزدیم شوخی کردیم بعد جلوم پرده کشیدن ، منو نشوندن که کمرمو بی حس کنن ، وقتی زدن مثل امپول دندون پزشکی بود یه لحظه درد داشت ودیگه تمام ، فک کردم بی حس نشدم ترسیدم گفتم تورو خدا نبرین شکمم و ، گفت باشه پاهات تکون بده دیدم بللله پاهام بی حس شده نمیتونم تکون بدم 😊چند دقیقه دیگه صدای گریه پسرم اومد ، آوردنش روی صورتم گذاشتن اخ اگه بگم چقدر خوبه تا حالا تو عمرم همچین لحظه ای رو حس نکرده بودم
بعدش انقدر محو صداش بودم که دیدم میگن بفرمایید کارمون تموم شد بریم ریکاوری همین سرجمع نیم ساعت طول کشید
فایده هم داره؟ نه
منم فکر میکنم ..ولی سعی میکنم ذهنمو آماده کنم
من بیشتر از تنهاییم گریه ام میگیره 🥲
توکل کن بخدا همچیو بسپر به خودش اخه زایمان که ترس نداره به این فک کن بچتو بعد ۹ ماه چشم انتطاری و اذیت بغل میکنی ادم ذوق میکنه بیشتر
منم اینجوریم دارم میمیرم از استرس
بیا من و تو باهم گریه کنیم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.