نمیدونمممممم منمممممم خستممممم😩😩
دحتر من غر غرو هست خیلی زیاد نق میزنه همش میچسبه به من
با نام و یاد خدا
تحمل + قرص اعصاب
من که ۲تا دارم ، این میره اون میاد
گاهی هم دوتایی با هم 🤦🏻♀️
سلام
بنده یک آدم عصبانی و روانی هستم 🖐️
رد دادم تمامممم😮💨🤯
کارش و راه میندازم ،با عصابی قوی
بخدا بعضی اوقات میرم تو ی اتاق انقد گریه میکنم فقط میسازم عزیزم هیچ کاری نمیتونم کنم
هیچی از کرده خود پشیمون میشم😁
نمیدونمممم کتفم شکسته دیگ امروز هعی میگف بغلم کن بچرخون منو
هیچی میشینم دق میکنم
امروز پسرم منو به جنون رسونده انقدر خودمو زدم دیگه روانیم کرده تا کی میخان اینجور باشن لجوج و یه دنده
مدارا....گاهی اوقات دوست دارم تک تک موهامو بکنم از شدت عصبانیت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.