اهمیت نمیدم دیگه زیاد چونگرسنه باشه میخوره
من پسرم خیلی خوش خوراک بود الان چند روزه به شدت بد غذا شده نمیدونم یهویی چش شده 😔😔
صبر پیشه میکنم و بیخیال
هیچی رهاش میکنم وقتی گرسنه بشه خودش میاد میگه مامان اش بیارم بخولم😅
سلام عزیزم دکتر اطفال بهش شربت اشتها داد خیلی بهتر شد
فقط حییغ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.