این سوراخ بالای باسن بچم چیه

تصویر
۲۱ پاسخ

اسمش چال باسنه 😻😻🫴🏼

عزیزم اگه فقط فرورفتگی باشه چیز خاصی نیس بیشتر نی نی ها دارن، فرورفتگی یعنی مثل چال لپ گودی باشه فقط. ولی اگه مثل سوراخ مقعد، سوراخ باشه و به داخل بدن راه داشته باشه دکتر باید معاینه کنه و سونو بگیره. برای شما سوراخه یا فرورفتگیه؟

پسر منم داره ولی سوراخ نیس باز از دکترش بپرس

تصویر

ببرش حتما دکتر پشت گوش نندازی همه چیز رو باید جدی بگیریم ان شاءالله که چیزی نیست ولی خیالت راحت میشه

مثل چال گونه س خواهر جان ،اپشن داره نی نی😎😌

ببرش دکتر

ببین عزیزم پسر من فرورفتگی داره بهش میگن فرورفتگیه خاجی، اگه داخلش سوراخ باشه باید حتما ببری دکتر احتمالا میفرستن سونوگرافی، پسر من سوراخ نیست ولی فرورفتگی داشت بردم متخصص مغزواعصاب کودکان معاینه کرد گفت این مشکلی نیست اگه سوراخ بود میفرستادیم سونو و اینا.
انشاالله اینم مشکلی نیست اگه بود خودت تا حالا تو بچه ت فهمیده بودی ولی ببر دکتر حتما معاینه بشه عزیزم🙏

منم تاحالا ندیدم دخترم که نداشت

تپلم.

انگار یکی دیگم چندوقت پیش گذاشته بود همچین چیزیو شاید بعضی بچه ها دارن منم اولین بار بود میدیدم

من خودم دارم 😂😂😂

از کی اینطوری شده

منم انگار دیدم دختر منم داره

از پسرع منم هست بعضی هارو نمیدونم چرا اینجوری بر همه چیز ایراد میگیرند

عزیزم سوراخ دنبالچه ست
فقط حواست باشه بسته باشه
همه ی بچه ها دارن ولی باید به مرور بسته بشه
اصلا سونوگرافی نبردی؟
من آخه پسرم دوماهش بود متخصص فرستاد سونو خداروشکر راهی به نخاع نداشت و بسته شد بعدش

یعنی دوتا سوراخ

کامل سوراخه یا گوده؟

مگه برای دفع نیست عزیزم؟

این سوراخ مقعد نیس مگه؟

سوراخ معقده خب😑

بردی پیش دکتر؟

اولین باره میبینم

سوال های مرتبط

مامان فینگیلی🧜‍♀️ مامان فینگیلی🧜‍♀️ ۱ سالگی
مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 مامان آیهان 👼🏻🌊🤍 ۱ سالگی