مامانا تو ماشین بودم از دست انداز خیلی بد رفت بچم چیزیش نشه

۴ پاسخ

نه عزیزم

نه بابا جاش امنه اگه بچه اینجور چیزیش میشد خدایی نکرده هیچ بچه ای نمیموند

من هرروز با ماشبن میرم سرکار. پر دست انداز. چیزی نمیشه

هیچی نمیشه

سوال های مرتبط

مامان آبرنگ🧚‍♀️ مامان آبرنگ🧚‍♀️ هفته سی‌وهشتم بارداری