چه چیزایی چز شیرینی جان بخورم نی نیم لگد بزنه لگداش کمه خیلی

۵ پاسخ

لگد بزنه
قرار نیست یکسره بزنه
من تو زایشگاه بهم گفتن لگدو بشمار تا یکساعت بعد از اینکه چیزی خوردی باید ۴تا بزنه حتما
اگه نزد بازم یه چیز شیرین تر بخورو یک ساعت دیگه صبر کن
من رفتم زایشگاه ماما شکممو گرفت و بچمو صدا میزد که کوچولو بیدار شو تکون بخور بعدش تکون خورد گفت می‌شنوه شماهم امتحان کن
جاش تنگه قرار نیست خیلی وول بخوره

چیزای تند و تیز.. 🌶🌶

وقتی لگد میزنه نگرانیت برا چیه دیگه جاش تنگ شده اگه دیابت نداری بستی بخور نوشابه بخور

یخرده ترشیجات

بستنی خنک
شربت خنک
یکم قدم بزن

سوال های مرتبط

مامان گل دخترام مامان گل دخترام ۶ ماهگی