فقط یکم بهانه گیر شده اشتهاش کم من دیروز زدم
من برای پسرم زدم نه درد داشت نه تب خیلی راحت بود
خوب بود بدون استرس
ای خدا منم استرسشو دارم طاقت حیغ و گریه و درد دخترمو ندارم
فقط همون لحظه اس ،دختر من تب نداشت فقط واسه اینکه پاش درد نکنه روز اول هر شش ساعت استامینوفن دادم نسبت به واکسنای قبلی راحت تر بود
خیلی بهترازواکسن های قبلی بود،دخترمن یه خورده بدخلق شده بودفقط،دیگه خداروشکر خوب بودتب نکرد
دختر من موقع تزریق غوغا ب پا کرد کل مرکز بهداشت صداش میپیچید. الهی بمیرم براش وقتی فرو کرد تو پاش از شذت درد اول شوک شد کلا یعنی قیافه اش حیرت زده بود بعد 5ثانیه دیگه قش رفت. کل سختیش همون تزیقشه من امروز زدم دیکه بعدتزریق خداروشکر مثل قبلی ها سخت نیست دکترم ضعیفه دم غروبی یکم تب اورد ولی با استا کنتزل شد.
دردش همون لحظس بعدش راحته ولی استامینوفن باید بدی هر ۴ساعت دو برابر وزن
منم همین روزا باید برم بزنم🥲استرسشو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.