عاره میبرم،نمیشه ک همشتو خونه موند،بچه هم نیاز داره یه خرده بیرون بره و چیزای مختلف رو ببینه،همشک خونه نشین باشی هم خودت افسرده میشی هم بچه اذیت میکنه
توی هیئت اذیت میکنه ولی دسته میبرمش ساکته😅
آره
نه ، محیطش باعث میشه بچه بی قرار بشه و گریه کنه.
به نظرم برای بچه کوچیک اصلا مناسب نیست
سه چهارشب بردم
سه جا رو حیاط و محوطه نشستم یه جاهم حسینیه بود خلوت بود
ده تا دوازده تایمیه یه ساعت چرت میزنه
من مسجد نمیتونم برم اما هیئت میبرم . اگه میتونی ببرش خیلی هم خوبه فقط یه کنار باش که اذیت نشه. من هیئت کع میرم از باند ها دورتر میشینم . خیلی وقتا هم راحت میخابه بچم
میبرم تو حیاط میشینیم هوا خوبه صدا هم اذیتش نمیکنه میخوابه.بچه از همین جا امام حسینی میشه
نهههه
خیر صدای بلند براش خوب نیس
تو جمعیت مریضی هست
بنظر من خود امام حسین هم راضی نداره
اره من میبرم حسینیه هست فضا بازه
من میبرم هیئت تو خیابون خیمه زدن میشینیم
وای روتین بچه رو چیکار میکنید ؟ بعد شب راحت میخوابه؟
بله الانم هیئنم
نه اصلا از بیرون نرفتم
نه مریض میشن گرمه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.