گاهی حس میکنم نی نی ام دختر گاهی حس میکنم پسر 🤣🤣لطفا از حساتون بگید

۷ پاسخ

از اول حس کردم دختره و دختر شد با اینکه همه میگفتن پسره و ویارام و کار و کردارم اصلااااااا شبیه دخترا نبود

منم همینطورم
نمی‌دونم چرا تو مخم هست ک دوقلو حامله م نمی‌دونم بازم

تست کلم بنفش بده میفهمی چیه😆
منو خواهرشوهرم انجام دادیم شد خواهر شوهرم که پسر بود بچش برای منم احتمال پسر دادن

منم همین حس دارم🥰

ته قلبت چی میگه فارغ از همه نظراتی که اطرافیان میدن

یه سیدی بود به من گفت بچت پسره درست بود تشخیصش هرچی گفت اتفاق افتاد برام میخوای شمارشو برات بفرستم

منم همینجورم ولی بعدش میگم سالم باشه اصلا مهم نیس دختره یاپسر

سوال های مرتبط

مامان دختر‌قشنگم💕 مامان دختر‌قشنگم💕 هفته بیست‌وسوم بارداری