۴ پاسخ

به نظرم عالیه
بچه های منم با وزن کم دنیا اومدن
هفته دیگه مراقبت دارن انشالله وزنش به ۴ رسیده باشه

آره عالیه

واسع نارس بوده عالیه

شیرخشک چی میدی
دختر منم نارس دنیا اومد ۲۱۰۰
۵۰ روزگی ۴ بود

سوال های مرتبط