جنسیت اینجا ننوشته ؟مشکلی نداره

تصویر
۳ پاسخ

جنسیتو فکر کنم نمینویسن ، فکر کرده خودت میدونی نگفته، خودتم نپرسیدی؟

ممنون گلم وزنش بنظرتون چطوره

من که جایی جنسیت رو نمیبینم
ولی کلیتش اوکیه

سوال های مرتبط

مامان پسر💙 مامان پسر💙 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ مامان .‌‌‌‌‌‌‌.‌.۱ ۵ ماهگی
مامان آرسام 🤎🤎🐻 مامان آرسام 🤎🤎🐻 ۴ ماهگی