سلام جنسیت ‌میگید من سلفری بقیه رو دیدم نوشته برامن ننوشته

تصویر
۱۰ پاسخ

هنوز سونو غربالگری نرفتم ب کسیم جنسیت نگفتم هرکی میبینه میگه بچت پسره🤭

ممنونم از همگی انشالله همگیمون صحیح و سلامت بارمونو زمین بزاریم

نوشته دیگه کروموزوم y شناسایی نشد یعنی دختره مبارکه

چجوری فهمیدین دختره؟

دختره گلم

توروخدا بگین سلفری چیه کی باید بدی

دختره عزیزم

دخملههه مبارکاا

دخمله عزیزم کی ازمایش دادین کی جواب اومد؟

دختره عزیزم

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌ام بارداری
مامان اورهان مامان اورهان هفته سی‌ودوم بارداری