هنوز سونو غربالگری نرفتم ب کسیم جنسیت نگفتم هرکی میبینه میگه بچت پسره🤭
ممنونم از همگی انشالله همگیمون صحیح و سلامت بارمونو زمین بزاریم
نوشته دیگه کروموزوم y شناسایی نشد یعنی دختره مبارکه
چجوری فهمیدین دختره؟
دختره گلم
توروخدا بگین سلفری چیه کی باید بدی
دختره عزیزم
دخملههه مبارکاا
دخمله عزیزم کی ازمایش دادین کی جواب اومد؟
دختره عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.