۸ پاسخ

نگران چرا عزیزم بیشتر ماها دادیم
نگران نباش منم انجام دادم

نگرانی نداره یه ازمایش کامله منم انجام دادم جوابش هنوز نیومده

نگران نباش عزیزم خاهرمنم چندماه پیش دادنزدیک ب سع بود عدد انتیش خداروشکرهمه چیش خوب بودپسرش امروزواکسن دوماهیش زد😍

سلفرى چيه

نترس هیچی نیست منم امروز سلفری دادم

اصلا نگران نباشید منم همین بودم سلفری دادم اومد همه چی خوب بود خداروشکر مشکلی نبود

سلفری چیز خاصی نیست عزیزم خدایی نکرده بچه مشکلی داشته باشه مشخص میشه جنسیت هم صد درصد مشخص میشه

عدد انتی‌ت چند بود؟

سوال های مرتبط

مامان رایان🩵نی نی🩷 مامان رایان🩵نی نی🩷 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌ام بارداری