۵ پاسخ

دکتر به من گفت شماره یک تموم شد دو رو شروع کن مشکلی نیست

من یدفه عوض کردم

🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین   🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc

نه نباید کامل قطع کنی چند روز باید هر دورو بدی و شماره یک وعده بیشتر در روز زره زره قطعش کن. گوارش بچه اذیت میشه. اره ممکنه نسازه به بچه ای اگر دیدی نساخت باید ببری پیش دکترش

قوطی ۱ ک تموم شد قوطی ۲ رو باز کن همین

سوال های مرتبط