دکتر به من گفت شماره یک تموم شد دو رو شروع کن مشکلی نیست
من یدفه عوض کردم
🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین 🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc
نه نباید کامل قطع کنی چند روز باید هر دورو بدی و شماره یک وعده بیشتر در روز زره زره قطعش کن. گوارش بچه اذیت میشه. اره ممکنه نسازه به بچه ای اگر دیدی نساخت باید ببری پیش دکترش
قوطی ۱ ک تموم شد قوطی ۲ رو باز کن همین
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.