خانماجوشونده بومادران چجوری میخورن؟خیلی تلخه

۵ پاسخ

۶تادونه اچ دی خوردم چون روزموعودم رسیده بودقطع کردم دیگه پریودنشدم ینفرگفت بومادران دم کن بخوراونم یه استکان بزورخوردم چون تلخ بودنشدم چندروزه زعفران میخورم بازنشدم

کمکت میکنم که مشکل ناباروری و نازاییت رو با دارو گیاهی درمان کنی

            《 رویای مادرشدن 
نزدیکتر از چیزیه که فکرشو کنی !》


داروهای گیاهی حاج خانم داوودی باسابقه بالای ۳۵سال 🌿

♦️ بانتایج بالا ومدارک پزشکی قبل و بعد در کانالها

#تعیین_جنسیت  #ناباروری #نازایی
📍کانال روبیکا
https://rubika ir/joinc/CDAIBJGC JBSYGUPQSTECCERGDUFPSGC
〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰
📍کانال ایتا
https://eitaa com/nabarvari9
➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖

📍کانال بله  : ble ir/join/77so56CY9Y
➖➖➖➖➖➖➖➖
مشاوره رایگان
آیدی مشاور    @nabarvariii9
تماس            93 547693

قبل بارداری بخوری خوبه زودتر باردار میشی
من عرق بومادران خوردم

من دم میکنم با نبات میخورم

چرا میخوای بخوری
میگن بده ها واسه بارداری خدای نکرده مشکل پیش میاره من ک خیلی شنیدم اینو

سوال های مرتبط