بستری شدم بخاطر فشار بالا😭

تصویر
۴ پاسخ

عزیزم احتمالا برای بتامتازون بزنن و اگر فشارت کنترل نشه بری برای زایمان
نگران نباش هفته ات برای زایمان خوبه
ایشالله بسلامتی زایمان کنی

منم ۳۷ هفته ختم بارداری دادن

مگه چنده

غصه نخور زایمان میکنی راحت میشی

سوال های مرتبط

مامان محمد مهدی 💕 مامان محمد مهدی 💕 ۵ ماهگی