خانوما سرویکس ۲۸ نیاز به سرکلاژ داره؟

۴ پاسخ

زیر ۲۵ میگن

استراحت مطلق اگه کمتر بشه اره باید خیلی مراقب باشب

من انومالی 29 بودم چند روزه استراحت مطلق بودم بعد شایف روزی دوتا گذاشتم امپولشم زدی هفته ای یکباره توالت فرنگیم استفاده کردم امروز 36 بود

من ۲۸ بودم یه هفته هست شیاف میذارم دیروز رفتم سونو شده بود ۳۱ ‌،
گفت نیاز نیست.استراحت مطلقم ، زیادم نباید بشینی، بیشتر بخوابی.یه قرص هم بهم داد برای زایمان زودرس نداشته باشم

سوال های مرتبط

مامان دخملی مامان دخملی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 مامان 💙🧿معجزه خدا🧿💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان ملودی وتودلی مامان ملودی وتودلی ۶ ماهگی
مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 مامان عیدی حضرت فاطمه 👼 هفته سی‌وسوم بارداری