زیر ۲۵ میگن
استراحت مطلق اگه کمتر بشه اره باید خیلی مراقب باشب
من انومالی 29 بودم چند روزه استراحت مطلق بودم بعد شایف روزی دوتا گذاشتم امپولشم زدی هفته ای یکباره توالت فرنگیم استفاده کردم امروز 36 بود
من ۲۸ بودم یه هفته هست شیاف میذارم دیروز رفتم سونو شده بود ۳۱ ،
گفت نیاز نیست.استراحت مطلقم ، زیادم نباید بشینی، بیشتر بخوابی.یه قرص هم بهم داد برای زایمان زودرس نداشته باشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.