خانوما اگه دفع پروتئین داشته باشم چکار میکنن؟سزارین میکنن؟

۳ پاسخ

سلام عزیزم خوبی فهمیدی چرا بت سفکسیم داده بود؟ دکتر

اولش دارو میدن کنترل شه نشد سزارین ولی تو هفته شما فکر نکنم

نه فکر نکنم دارو میدن

سوال های مرتبط

مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان جوجه رنگی مامان جوجه رنگی روزهای ابتدایی تولد