مامانا اگ دفع پروتیین داشته باشی بیمارستان چکارم میکنن

۴ پاسخ

دفع پروتیین خیلی خطر ناکه اگر کنترل نشه بچه باید به دنیا بیاد

منم هفته قبل داشتم کامل استراحت کردم وغذا رورعایت کردم از۲۷۶اومدبه۱۴۰

بستگی داره کم باشه یا زیاد. ولی بستری میکنن و اگه کم باشه با دارو کنترل میکنن

در‌مواردی بستری میکنن

سوال های مرتبط

مامان دوتا پسر مامان دوتا پسر ۱ ماهگی
مامان ماهلین و مهوا🩷 مامان ماهلین و مهوا🩷 ۷ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری