دوستان من ۱۰ روزه سرکلاژ کردم تو واژنم دردهای گذری دارم طبیعیه؟

۲ پاسخ

اره عزیزم طبیعیه
حتی تو هفته های بالاتر درد بیشتری حس میکنی مثه تیر کشیدن

بله عزیزم منم همینطورم

سوال های مرتبط

مامان امیرحسین مامان امیرحسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان کیان جونم مامان کیان جونم ۴ ماهگی