۳ پاسخ

به خاطر کوتاهی سرویکس هست دیگه
رحمم جا داره باز میکنه بدتر فشار میاد وسرپا زیاد واینسا استراحت زیاد داشته باش

دراز بکش زیر پات بالشت بذار یکم سنگینی کمتر میشه بیشتر استراحت کن یه روز استراحت کنی بهتر میشه

منم امروز زیر دلم درد میگیره گاهی

سوال های مرتبط

مامان نــــــورا ✨🍓🍯 مامان نــــــورا ✨🍓🍯 روزهای ابتدایی تولد
مامان ماهی خانوم مامان ماهی خانوم هفته سی‌ودوم بارداری