دخترا سنو ی انتی رفتم ضربان قلب ۱۶۷ جنسیت .چیه؟

۳ پاسخ

سلام گلم
تا ۱۸هفته ضربان بالاست هر دو جنسیت
بعدش تشخیص جنسیت میدن چون ضربان تغییر میکنه
کمتر از ۱۴۰ میگن پسره
بیشتر دختره

جنسیت ربطی به ضربان قلب نداره

دکتر چیزی از جنسیت بچه نگفت؟

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان دلوین🍼👶🏻 مامان دلوین🍼👶🏻 ۱ ماهگی
مامان نفس و🩵🩵 مامان نفس و🩵🩵 هفته سی‌ودوم بارداری