پسر منم از سه ماهگی شروع شد دست خوردنش و آب دهنش زیاد شد .الان دو شبه تب میکنه و بیقراری میکنه.
همون لحظه که خارش میکنه دندون در نمیاد که طول میکشه.تا به قول قدیمیها هی تخت میکنند و هی قُر میکنند تا بلاخره دندون در میاد.
چرا باور نکنیم بچه من ازسه ماهگی بیقراره هنوزم درنیاورده تازه دختر بزرگم چهارماه ونیم دندون دراورد
ما باورمون میشع
چرا نشه؟
عزیزم وقتی میخوان دندون در بیارن از ۲ماه قبل علاعم نشون میده من باور میکنم بقیه بیخیال
برا چی باورشون نشه . یه چیز عادی هست .کلا بچه ها از 3 ماهگی لثه هاشون داره سفت میشه .میخاره
دختر منم همینطوره خیلی درگیره
پسرمنم باسرشیشه بازی میکنه تاموقع ایکه میحواد شیرشوبخوره دقم میده. سرشیشرو فشارمیده به لثه هاش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.