مامانابچه های شماهم زیادگوشی نگاه میکنن؟

۱۸ پاسخ

من فقط وقتي عذاشو نميخوره گوشي ميدم بازي كنه تا يك چيزي بخوره
ببين اخه ما مادرهام خسته ميشيم بعضي وقتا
خيلي خودتو سرزنش نكن

تا الان ندادم و نخواهم داد

اره 😒

آره دخترم منم همش گوشی میخواد

وقتی ندی عادت نمیکنه که نگاه کنه
من اصلا نمیدم

روزی یه ساعت

من نمیدم ولی باباش گوشیش مدام میده بهش کلافه شدم هرچقدرمیگم گوشی بهش نده انگار ن انگار

ن اما برنامه کدوک زیاد میبینه

براش وقت مشخص کن بگو گوشی برای بزرگاس فقط این یک فیلم رو دیدی باید بدی یا فقط پنجشنبه جمعه ها

من بهش نمیدم ولی چون سرم آمپول داشت بهش دادم که وایسته سرمش تموم بشه

نه
فقط تو مهمونیایی که بچه نباشه بازی کنه فقط اونجور جاها میبینه

به من باشه اصلا نمی‌زارم اگه اجازه بدم کل ۲۴ساعتو میبینه اما باباش بهش میده

نه خیلی کم

نه نمی‌ذارم نه که اصلا نبینه ها ولی کمه
بیشتر کارتن از تلویزیون میبینه

گاهی میبینم بد عادت شده.حواسش ب چیز دیگه پرت میکنم گوشی نخاد.مثلا میگم بیا بازی کنیم با فلان اسباب بازیت.قبول میکنه.ترجیه میده باهام بازی کنه تا بره تو گوشی

فقط روضه میرم و مطب بهش میدم توخونه نمیدم اصلا بهش

دیونم کرده همش جیع داد سر گوشی داریم

اصلا نگاه نمیکنه دستش نمیدم

سوال های مرتبط

مامان فسقلی های دوقلو مامان فسقلی های دوقلو ۴ سالگی