۸ پاسخ

الان تقریبا یکساله خاب ندارم تو بارداری میگفتم خدایا زودتر تموم شه بخابم نگو اینطور نبودددهههه😩😩

😆😆😆اخ اخ

🤣🤣🤣🤣

دختر اولم من ۲ سال و ۱۰ ماهشه و دومی ۶ ماهشه....حالا بارداری رو هم بگیر ...میشه۳ سال که خوابم میاد

چرا مگه نمیخوابه؟

پسر منم ۴ ماه و خورده ایه من ۶ ماهو خورده ایه خواب ندارم
دو ماه آخر بارداریمم بود

دقیقا😭🫡

دختر من ۹ ماهشع خواب ندارم💔🚶‍♀️

سوال های مرتبط