۳ پاسخ

از تجربه ی‌ دخترعموهام که نفری ۳ـ۴ تا بچه زاییدن بخوام بگم...
بچه هاشون که زردی داشت و میبردن روی گوش بچه رو یه خراش خیلییی کوچولو مینداختن و چند قطره خون مبومد زردی بچه از بین میرفت
هیچکدومم نه دکتر بردن نه دستگاه
گارد نگیرید برام لطفا😁
من فقط تجربه ی اونارو گفتم

بچه من با زردی ۱۴ سه روز رفت زیر دستگاه رنگش سفید سفید شد ولی از فرداش باز کم کم برگشت رنگش باز زرد شد

دخترم زردیش ۱۶‌.۵ بود دو روز گذاشتم دستگاه شد ۶

سوال های مرتبط

مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی