۱۰ پاسخ

اگه داره تب می‌کنه پاشویه کن استامینوفن هم هر ۴ ساعت امروز بده فردا هر ۶ ساعت دوبار وزنش بده
دمای بدنش و بین ۳۶/۵ تا ۳۷/۵ نگه دار

حالش خوبه؟ منم دیروز واکسنشو زدم دیشب اصن نخابیدم

همدردیم

بدنشون ک داغ میشه لباسشو کم کن وسر من رکابی زیر دکمه تنش بود کولرم روشن ی ملافه بنداز روش فقط

لباسش رو کم کن استامینوفن هم هر ۴ ساعت بده، کلا هم بابد بیدار بمونی تبش رو چک کنی

دستمال با آب ولرم خیس کن،هرموقع دیدی داره تبش میره بالا بذار روی پیشونی و شکم‌ و دور مچ پاش،هر۴ ساعت بهش استامینوفن بده،۳/۵ که گذشت تبش و چک کن اگر دیدی داره بالا میره همون موقع قطره شو بده

نگران نباش فقط سر ساعت استامینوفن بده

نشاسته آب کن بزار رو واکسنش

استامینوفن و سر ساعت بش بده. امشب نخوابی بهتره گلم

صبح واکسن دوماهگی زده 🥲

سوال های مرتبط