اگه داره تب میکنه پاشویه کن استامینوفن هم هر ۴ ساعت امروز بده فردا هر ۶ ساعت دوبار وزنش بده
دمای بدنش و بین ۳۶/۵ تا ۳۷/۵ نگه دار
حالش خوبه؟ منم دیروز واکسنشو زدم دیشب اصن نخابیدم
همدردیم
بدنشون ک داغ میشه لباسشو کم کن وسر من رکابی زیر دکمه تنش بود کولرم روشن ی ملافه بنداز روش فقط
لباسش رو کم کن استامینوفن هم هر ۴ ساعت بده، کلا هم بابد بیدار بمونی تبش رو چک کنی
دستمال با آب ولرم خیس کن،هرموقع دیدی داره تبش میره بالا بذار روی پیشونی و شکم و دور مچ پاش،هر۴ ساعت بهش استامینوفن بده،۳/۵ که گذشت تبش و چک کن اگر دیدی داره بالا میره همون موقع قطره شو بده
نگران نباش فقط سر ساعت استامینوفن بده
نشاسته آب کن بزار رو واکسنش
استامینوفن و سر ساعت بش بده. امشب نخوابی بهتره گلم
صبح واکسن دوماهگی زده 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.