۳۷ هفته و دوروز برای سزارین خوبه یانه؟زود نیست؟

۲ پاسخ

وای منم دکتر زور کرد فردا سز کنم بهشم گفتم زود نیس،گفت خطرناکه برا فشارو قندی که دارم ولی خانم هفته دیگه هم میخواد بره مسافرت معلوم نیس خدایا کمک

ن اوکیه

سوال های مرتبط