من دیگه نمیتونم تحمل کنم هرشب کلیه درد دارم الآنم از درد کلیه چپم جونم بالا میاد
این یک هفته بگذره عمل کنم چی میشه آخه
من سزارین قبلیم کیسه اب ۳۶ هفته پاره شد دخترمم سالم سالم بود خو
۳۷ و ۲ روز پسرم سزارین شد
من ۳۷هفته و۱روز نوبت زایمانم هستش مشکلی نداره ک
جنین حتی شده یک روزم بیشتر توی رحم بمونه براش بهتره. داره رشد میکنه. هفتههای آخر خیلی سخت میگذره منم درک میکنم اما برای سلامتی تو دلیهامون باید تحمل کنیم. دکتر به من گفت اگر بخوای زودتر زایمان کنی درواقع داری احتمال nicu رو بیشتر میکنی.
من ۳۷و ۳ روز زایمانمه
نوبت سزارین من ۳۷ هفته و ۲ روزه
من نهایت سعیمو کردم دکتر قبول نمیکنه مخصوصا اگه بچه پسر باشه 😐😐
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.