نمیشه مثلا ۳۷ هفته و دو‌روز یا سه روز سزارین کرد ؟

۷ پاسخ

من دیگه نمیتونم تحمل کنم هرشب کلیه درد دارم الآنم از درد کلیه چپم جونم بالا میاد
این یک هفته بگذره عمل کنم چی میشه آخه
من سزارین قبلیم کیسه اب ۳۶ هفته پاره شد دخترمم سالم سالم بود خو

۳۷ و ۲ روز پسرم سزارین شد

من ۳۷هفته و۱روز نوبت زایمانم هستش مشکلی نداره ک

جنین حتی شده یک روزم بیشتر توی رحم بمونه براش بهتره. داره رشد می‌کنه. هفته‌های آخر خیلی سخت می‌گذره منم درک می‌کنم اما برای سلامتی تو دلی‌هامون باید تحمل کنیم. دکتر به من گفت اگر بخوای زودتر زایمان کنی درواقع داری احتمال nicu رو بیشتر می‌کنی.

من ۳۷و ۳ روز زایمانمه

نوبت سزارین من ۳۷ هفته و ۲ روزه

من نهایت سعیمو کردم دکتر قبول نمیکنه مخصوصا اگه بچه پسر باشه 😐😐

سوال های مرتبط

مامان پسری💙😍 مامان پسری💙😍 هفته سی‌وپنجم بارداری