۱۱ پاسخ

منم نبستم هنوز

منم سزارینم ۱۰ مرداد زایمان میکنم

طبیعی میری چطور من ۲۴ابانم گفته پونزدع مرداد برمیدارم

آخرین پریودی تو بگو

منم ۱۰ مردادم میخام سزارین بشم دوهفته زودتر برمیدارن؟؟ خیلی استرس دارم احساس میکنم هر لحضس ک دردم بگیره😑😭

منم نبستم هنوز

منم نبستم هنو 🥲

عزیزم چند هفته و چند روز میشی؟

منم ۱۰ مرداد زایمانمه

خوب هنوززوده وقت داری نگران نباش ۴۰روزخیلیه انقد دیرمیگزره😅. من ۱۳روزدیگع زایمانمه هنوز تازه دوروزه تمیزکاری شروع کردم ساکم ک نبستم

منم نیستم هنوز 🥲

سوال های مرتبط

مامان نویان مامان نویان ۲ ماهگی
مامان 🌼ایلین 🌼 مامان 🌼ایلین 🌼 ۴ ماهگی
مامان شاهان مامان شاهان هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان نیکان و آیکان❤️ مامان نیکان و آیکان❤️ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی