منم نبستم هنوز
منم سزارینم ۱۰ مرداد زایمان میکنم
طبیعی میری چطور من ۲۴ابانم گفته پونزدع مرداد برمیدارم
آخرین پریودی تو بگو
منم ۱۰ مردادم میخام سزارین بشم دوهفته زودتر برمیدارن؟؟ خیلی استرس دارم احساس میکنم هر لحضس ک دردم بگیره😑😭
منم نبستم هنوز
منم نبستم هنو 🥲
عزیزم چند هفته و چند روز میشی؟
منم ۱۰ مرداد زایمانمه
خوب هنوززوده وقت داری نگران نباش ۴۰روزخیلیه انقد دیرمیگزره😅. من ۱۳روزدیگع زایمانمه هنوز تازه دوروزه تمیزکاری شروع کردم ساکم ک نبستم
منم نیستم هنوز 🥲
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.