۲ پاسخ

دختر من الان 3ماهه فقط در 24 ساعت موقع خواب شب شیر خشک میخوره در طول روز نمیخوره براش درست هم بکنم خیلی گرسنه باشه دو درجه میخوره شیشه رو میندازه گریه میکنه غذا بده
اما خداروشکر غذاش رو میخوره
یه وقتایی شده موقع خواب هم شیر پاستوریزه میدم و شیر خشک نمیدم اما باز با خودم میگم زوده تا 2سال شیر خشک بخوره

من قطع نکردم دخترم رفلاکس و الرژی داره ب هیچ‌وجه نمیتونه شیر پاستوریزه بخوره همون شیر خشکو ادامه میدم

سوال های مرتبط