۵ پاسخ

من چشمی میریزم یه پیمونه گذاشتم داخلش با اون دو تا سه پیمونه میریزم و یکم اب جوشیده ولرم

هر ۳۰میل اب
۲پیمانه سرلاک

یک قاشق سرلاک با ۴.۵تا قاشق اب

🌀با اجازه صاحب تاپیک عزیز 🌀
💙💕آتلیه آنلاین   🌈✨ همراه نمونه کار
🐣با کمترین هزینه🐥
عکس های! تولد. دندونی. بارداری. ماهگرد . خانوادگی.
نوروز. مناسبت ها.. یلدایی.. و و و...
برا ثبت سفارش به پیام رسان روبیکا. تلگرام واتساپ. پیام دهید🧸🐸
09931400960
آیدی روبیکا @ilamiiiiii
آیدی تلگرام @mjkfvddc

دستورش روخودش نوشته
من چشمی میریزم.نصف پیاله آب جوشیده میریزم یک قاشق یک فاشق سرلاک بهش اضاف میکنم هم میزنم تا غلیظ بشه ولی زیاد سفت نشه
به عنوان میان وعده روزی یبارمیتونی بدی
من بیشتروقتایی که بیرونم نمیتونم چیزی درست کنم میدم

سوال های مرتبط

مامان الیسا♥️و ملیسا مامان الیسا♥️و ملیسا ۱۷ ماهگی
مامان سیوان مامان سیوان ۸ ماهگی