۷ پاسخ

من از ۷ماهگی پیاز و با کره یا روغن زیتون تفت میدم میریزم تو غذاش

من سالم میزارم و بعد پخت گوشت یا مرغ درش میارم فک میکنم از ۷ ماه مجاز باشه دیگه

از ۶ماهگی ریختم تو غذاشو میکس کردم

من دوهفته س که تو غذاهاش میریزم و میکس میکنم..خیلی خوش اشتها تر شده انگار دوست داره
کلا تابان چیز جدید دوست داره امتحان کنه..غذای تکراری نمیخوره متاسفانه

من که میدم بهش

من اگه بخوام مرغ درست کنم میذارم کثیفیش بره بعدش میندازم
اما دیگه گذشته بر اون سعی میکنم مث خودمون غذاش درست کنم پیاز و با روغن زیتون تفت میدم

من میندازم میکروبا و بوی زهم مرغو بگیره بعد برش میدارم

سوال های مرتبط