۸ پاسخ

من بودم نمیبردممم

البته این بهداشت لعنتی روزهایی چهارشنبه واکسن میزنه .
یعنی فردا نبرم میمونه چهارشنبه هفته بعد در هر صورت فردا برم کو ببینم چیکا میتونم بکنم

مرسی مادراییی گل استرس منو زیاد تر کردید دد خخخخخ

شوخی میکنم انشالله با توکل بخدا مهربان فردا میبرم قدو وزن شنبه اوکی بود واکسن اشو میزنم

اکه علائم داره اصلا نبر بزار مطمئن بشی که مریض نیست

میترسم سرما بخوره یه وقت بدتر بشه بعد کلا استرس واکسن و هم دارم

من یماه دیرتر بردم واکسن یکسالگی

فردا قبل رفتن صداشو بینیشو تبشو چک کن
درکل اگه تو فکری بزار شنبه

بنظرم نبر صبر کن تا شنبه به چندروز اتفاقی نمیفته
منم ۵_۶روز دیرتر بردم

سوال های مرتبط