۷ پاسخ

مرسی گلم

چون تازه تشکیل شده اینجوریه
منم تو شش هفته رفتم گفتن برادیکاردی جنینیه
خیلی استرس داشتم
دکترم گفت تازه تشکیل شده دو هفته دیگه نرمال میشه

زوده هنوز
برا من شش هفته و سه روز 118 بود،سونو انتی 154

میگن باید از ۱۲۰ تا ۱۶۰ باشه

بهداشت میگفت اگه ضعیف باشه هم عیب نداره مهم اینه ضربان داشته باشه

مبارک خوبه

یکم ضربانش کمه ولی عادیه چون هنوز6هفته نداری

سوال های مرتبط

مامان هلن خانومی🍒 مامان هلن خانومی🍒 ۱ ماهگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو هفته سی‌وچهارم بارداری