وقتی بچه خودشو جم میکنه توی واژنم درد میگیره طبیعیه

۳ پاسخ

چون پاهاش پایینه دردت میگیره

خیلی حس بدیه منم پاهاش پایینه همش لگد میزنه یجوری میشم یه دردی میپیچه

من داخل واژنم درد میکرد و یه حس سنگینی داشت امروز رفتم سونو گفتم بچه بریچه

سوال های مرتبط

مامان کایان 💙💙 مامان کایان 💙💙 روزهای ابتدایی تولد