پسرم خوابه وهه خروپف میکنه یعنی طبیعیه یاسرماخورده؟؟

۲ پاسخ

با پوار بینی بینیشو تخلیه میکنی؟

اسپری یا قطره سدیم کلراید همیشه تو خونه داشته باش هیچ ضرری نداره واسه اینجور موقع ها

سوال های مرتبط

مامان عشقام🩵💙 مامان عشقام🩵💙 ۱ ماهگی
مامان علی🩵 مامان علی🩵 روزهای ابتدایی تولد