۱۶ پاسخ

ب عییییچ عنوان دلم نمیخواد بچه تپل داشته باشم

۴۸۰۰ زایمان طبیعی خیلی سخته چجوری بیرون اومده یاخدا
منم دوست دارم بچم تپل باشه اما‌ نه خیلی تپل به اندازه از اینی ک هست یکم‌تپل تر باشه

ن اصلا باید نرمال باش بچه تپل واضافه وزن داشتن براش دردسره کلی بیماری درانتظارشه خدانکرده خطر دیابت وفشارخون داره

نی نی های تپل خیلییی تودلبرو ترن🫡🫡
.این دختره رو نمیگم
کلی میگم

نه به نظر من خوب تیست وزن بچه باید نرمال باشه و نرمال رشد کنه

منم دلم نمی‌خواد

گوشتالوو نرمه اما کمردرد داره شست شو سخته هر بار که پوشکشو عوض میکنی نمیشه راحت بغلش کنی بگردونیش تو خونه

وای نه من دوست ندارم بچه تپل بیرونم میبینم زیاد جذبش نمیشم خیلیم سنگینه دست و کمر برات نمیمونه هر چی نرمالش خوبه🤣😅

بسی سخت است من دخترم تپل به دنیا نیومد ولی خیلی زود تپل شد من دائم‌کمرم قفل میکرد تا وقتی ک ۶ ماهگی دیگ بلد بود ۴ دست و پا بره یکم بهتر بود

کمر درد وحشتناک هر بار بلندش میکنم احساس میکنم مهره های کمرم در میره
هیچ‌کس هم بغلش نمیکنه میگن کمرمون درد می‌کنه 😑

اره
اما معایب هم داره از کتوکول افتادم

منم بچه هام تا وقتی شیر میخوردن تپل بودن بعدش نه دیگ معمولی

تصویر

خوبه منم دوس دارم اما تا نوزاد و‌کوچولوان قشنگه بزرگتر میشن باید ترکیب داشته باشن همین ک رو نمودار یا یکم بالا تر باشه خوبه من دخترام‌همیشهتتت زیر نمودارن

آدم غمش میگیره نگا صورتش و مشخصه خانوم باردار خورد و خوراکش و ت بارداری رعایت نکرده بچه چاق شده چاقی خوب نیست اصلا

وایییی نه دست دارم نه کمر نه پا😅

نه خیلی سخته

سوال های مرتبط