خانوما کیا بچه اولشون سزارینه بچه دوم طبیعی؟؟

۶ پاسخ

من 15سال از زایمان اولم میگذره سزارینم از دکتر پرسیدم ایندفه سزارینم یا طبیعی گف حتماسزارینی ماریسک نمیکنیم برای طبیعی خطرداره بعد سزارین

نمیشه باید ده سال از زایمان اول بگذره تا بشه

خانوما عوارض سزارین دوم بیشتر از اوله؟؟

امکانش هست بهش میگن وی بک
باید از دکتر بپرسی شرایطش رو
فکر کنم اگر چسبندگی نباشه و دوسال گذشته باشه میشه
خودت بیشتر تحقیق کن ولی خیلی ها انجام میدن

عزیزم الان تو فاصله کم هم طبیعی زایمان میکنه بسته به مهارت دکتر داره

تا جایی که شنیدم نمیشه
اگر بار اول سزارین بودی بار دومم همین

ولی اگر باز اول طبیعی باشه بعدیش سزارین میشه کرد

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان مامان حسین مامان مامان حسین روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد هفته هجدهم بارداری
مامان کنجد مامان کنجد ۹ ماهگی
مامان هدیه خدا 🥹💗 مامان هدیه خدا 🥹💗 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان پشمک🩷🍬 مامان پشمک🩷🍬 ۷ ماهگی