من 15سال از زایمان اولم میگذره سزارینم از دکتر پرسیدم ایندفه سزارینم یا طبیعی گف حتماسزارینی ماریسک نمیکنیم برای طبیعی خطرداره بعد سزارین
نمیشه باید ده سال از زایمان اول بگذره تا بشه
خانوما عوارض سزارین دوم بیشتر از اوله؟؟
امکانش هست بهش میگن وی بک
باید از دکتر بپرسی شرایطش رو
فکر کنم اگر چسبندگی نباشه و دوسال گذشته باشه میشه
خودت بیشتر تحقیق کن ولی خیلی ها انجام میدن
عزیزم الان تو فاصله کم هم طبیعی زایمان میکنه بسته به مهارت دکتر داره
تا جایی که شنیدم نمیشه
اگر بار اول سزارین بودی بار دومم همین
ولی اگر باز اول طبیعی باشه بعدیش سزارین میشه کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.