ترجیحتون سزارینه یا طبیعی

۱۶ پاسخ

طبیعیییی تا ابددد طبیعییی ذره ای ازش ترس ندارم

طبیعی خوبه سزارین هزار درد داره طبیعی فقط تو زایمان.درد داره

طبیعی

طبیعی

طبیعی ولی نشد سز شدم

سزارین

از ترس درد کشیدن سزارین مد نظرمه
چونتو بارداری ب حد کافی نه ماه عذاب میکشیم دیگه اونم بکشه چیزی ازم باقی نمیمونه

من سزارین اورژانسی شدم،،دوستم همراه من طبیعی زایمان کرد،،الان آنقدری من کمر درد،دل درد و پا درد دارم هزارتا عوارض دیگه،ماشالله اون دوستم عین خیالش نیست و خیلی سالم تر از منه

طبیعی 😊

طبیعی

سزارین

طبیعی

سزارین

میشه درخواست دوستی بدی عزیزم

واقعا نمیدونم

طبیعی

سوال های مرتبط

مامان الوین و سوین مامان الوین و سوین هفته چهاردهم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان دوقلو مامان دوقلو هفته بیست‌وششم بارداری